Скачать презентацию
Идет загрузка презентации. Пожалуйста, подождите
Презентация была опубликована 11 лет назад пользователемЖанна Тчанникова
1 «What To Look For When Choosing A Language Training Provider»
2 «На что обратить внимание при выборе провайдера по обучению иностранным языкам»
3 1. Standard methods of search and evaluation; 2. Analysis of the market segments of providers; 3. Key Points when comparing price-quality; 4. Organizational support before learning starts; 5. Selection of an optimal program to learn a foreign language; 6. Collaboration in a "teacher-student partnership; 7. Evaluation of results and expectations. The plan
4 1. Стандартные методы поиска и оценки провайдера 2. Анализ деятельности компании-провайдера 3. Расстановка акцентов при сопоставлении «цена-качество» 4. Организационные моменты «до начала обучения» 5. Выбор оптимальной программы изучения иностранного языка 6. Взаимодействие по схеме «преподаватель- сотрудник» 7. Оценка результатов и ожиданий План семинара
5 Methods of search The standard methods used to find information on a provider: Internet – the search engines: Yandex, Google, Mail, Yahoo. 'Word of Mouth' – recommendations from trusted family, friends or colleagues. Mass-Media – advertising newspapers, TV, Radio, posters. Events – promotions, competitions, street events. Exhibitions – seminars, trade fairs and other business forums.
6 Методы поиска провайдера Стандартные методы, используемые при получении первичной информации о компании: Интернет -поисковики (yandex, google, mail, yahoo), форумы, рассылки в т.ч. Оффлайн Пресса Акции Знакомые Выстаки
7 Definition of market segment Seminars and training – one-off events or seminars (one topic for part/one day) Corporate training – regular classes/lessons for employees Coaching – large presentations by business experts based on their experience MBA Programs – preparation courses for employees wanting to sit the entry examinations
8 Определение сегмента работы компании- провайдера
9 Word of Mouth Ask the language provider for client recommendations and contact the companies for their recommendations and responses.
10 Рекомендации и отзывы
11 The history of the company Status This refers to the size and position of the company in the Russian market. Choose a provider that is well established in the Russian market and that has the scale necessary to meet your business needs Partners Does the service provider have other business partners that can offer your company unrelated benefits such as discounts or offers for other non-educational products and services? Position Is the provider part of an international provider with operations in other countries that you can benefit from the exchange of teaching materials, expertise and techniques?. Date Established The business record of the company is important. Economic conditions can change quickly. Choose a provider that has shown it can continue to deliver services all economic conditions.
12 История компании Статус Оценивает размер и положение компании на российском рынке. Выбирайте провайдера с твердой позицией и полностью удовлетворяющего Вашим запросам. Партнеры Нужно оценить имеет ли провайдер каких-либо бизнес партнеров, которые могли бы предложить Вам скидки или привилегии по своим услугам. Позиция Является ли провайдер частью международной организации. Или же оказывается ли ему содействие в соответствие международным стандартам обучения? Дата основания Выбирайте провайдера, зарекомендовавшего себя на рынке как компанию с богатой историей. Это указывает на прочное экономическое положение..
13 Necessary legal and regulatory documents required for all language providers in Russia. Make sure the company has these. Basic documents Account and Financial documents
14 Сопроводительная документация Основополагающие Бухгалтерская документы документация
15 Educational Quality Management
16 Преподавательский состав
17 Educational Methodology The teaching methodology used by the school is an important factor in determining successful language acquisition. The method, and its success in the market also determines the range and depth of resources that are available to support the employees and teachers when learning.
18 Методика Методика обучения, используемая в школах, является важнейшим фактором влияющим на успешность обучения иностранному языку. Выбранный метод и его успешность также влияют и на материал обучения.
19 Organizational Support What is the level of organizational support for your company? A quality provider will look to support your company before the selection process AND after the contract is signed. A presentation – what the company can and do for your company A demonstration lesson - so you understand the type of method used in lessons. An account manager - to provide ongoing administrative support, Periodic reports on employee progress, test results and employee attendance. Regular surveys or feedback forms so employees can provide feedback on teachers End of level certificates for the employees.
20 Организационные моменты Презентация Показательный урок Индивидуальный менеджер Периодическая отчетность Выдача сертификата
21 Choosing the Optimal Program
22 Расписание занятий
23 Effective timetable Length of Courses «Standard» program 4 ac.h. per week 2 lessons of 2 ac.h. 6 ac.h. per week 2 lessons of 3 ac.h. 3 lessons of 2 ac.h. 36 weeks24 weeks Intensive program 4-5 ac.h. per lesson 5 days a week
24 График занятий Длительность курса Стандартная программа 4 ак.ч. в неделю 2 занятия по 2 ак.ч. 6 ак.ч. в неделю 2 занятия по 3 ак.ч. 3 занятия по 2 ак.ч. 36 недель 24 недель Интенсивный курс Занятие 4-5 ак.ч. 5 дней в неделю
25 Class sizes Small classes ProsCons Individual students can receive more individual assistance – this increases student motivation and achievement More classes needed - more expensive ProsCons More cost effective for employers fewer classes Individual students receive less individual assistance – this decreases student motivation and achievement Large classes
26 Размер группы Маленькие группы Большие группы ЗаПротив Чем меньше группа, тем больше помощи студент получает от преподавателя, это повышает мотивацию и результат Дороже ЗаПротив ДешевлеВ больших группах студенты получают меньше помощи от преподавателя, это понижает мотивацию и результат
27 Programs When choosing a program from a provider there are three key points: *the structure *the variety of courses *specializations if required
28 Программы При выборе программы необходимо обратить внимание на следующие моменты: *структурированность *разнообразие *специализация
29 Materials Course books by leading international publishers: Oxford, Longman, Macmillan, etc. Effective materials Audio and video materials Authentic material s
30 Учебная литература Книги ведущих западных издательств: Oxford, Longman, Macmillan и т.д. Effective materials Аудио и видео материалы Прикладные материалы
31 Collaboration in a "teacher-student partnership
32 Взаимодействие «преподаватель- сотрудник»
33 Evaluation of results and expectations Total testing of each employee – interim and final progress testing on all four language skills. Reports on, and records of attendance for, each employee. Delivery of the diploma/certificate certifying nominal knowledge on a foreign language for each employee. Validate the language provider's results by carrying out independent testing of the level of language ability for each employee after the course is finished.
34 Оценка результатов и ожиданий Итоговое тестирование каждого сотрудника Отчеты и оценка посещаемости каждого сотрудника Получение диплома/сертификата, удостоверяющего номинальные знания по иностранному языку для каждого сотрудника Проведение независимой экспертной оценки уровня владения языком каждого сотрудника
35 Thanks for your attention!
36 Спасибо за внимание!
Еще похожие презентации в нашем архиве:
© 2024 MyShared Inc.
All rights reserved.