Скачать презентацию
Идет загрузка презентации. Пожалуйста, подождите
Презентация была опубликована 11 лет назад пользователемru.ambuba.com
1 Ambuba Амбуба
2 Apibrėžti egzistuojantį natūralų poreikį susiejant su esamu Ambuba produktu ir esamo produkto išgryninimas. TikslasЦель Обозначить и связать существующую натуральную потребность с существующим Амбуба продуктом, а также адаптировать этот продукт к этой потребности.
3 Be verslo portalų E erdvėje dominuoja: - socialiniai portalai (facebook, pazintys, panašūs), kuriuose galima bendrauti, keistis savo gyvenimais ir asmeniniais įvykiais. - naujienų portalai (delfi, lrytas, kiti panašūs bei tarptautiniai), kuriuose galima sužinoti šviežiausius įvykius ir sensacijas. Portalų situacija Ситуация порталов Кроме бизнес-порталов в интернет пространстве доминируют: - социальные сети (facebook, pazintys, похожие), где можно общаться, обмениваться тем, что происходит в жизни, событиями из личной жизни. - новостные порталы(delfi, lrytas, и похожие, а также зарубежные), где можно узнать самые свежие события и сенсации.
4 Įvairūs portalai įvairiai klasifikuoja žmonių grupes ir į jas taikosi. Pagal amžių, lytį, kitus bendrus, vienijančius grupes bruožus. Kokia Ambuba žmonių grupė? Arba kokiu pjūviu išpjauti visuomenę, kuriai Ambuba bus aktualus ir sieks patenkinti poreikius? Tikslinga imti grupę žmonių, kuri: 1. Bus plati. 2. Bus žingeidi. 3. Bus universali elgesio prasme. 4. Bent dalinai atitiks esamą Ambuba. Ambuba bendruomenės įžvalgosОбзор сообщества на Амбубе Различные порталы по-разному классифицируют группы людей и ориентируются на них. По возрасту, полу, другим общим чертам, объединяющим группы. Какая группа людей посещает Амбубу? Или какой сегмент «выделить» из общества, которому Амбуба будет интересна и сможет удовлетворять потребности? Правильно брать группу людей, которая 1. Будет широкой. 2. Будет жаждать знаний. 3. Будет универсальна по своему поведению. 4. Хотя бы отчасти совпадает с существующей Амбубой.
5 Žmonių visuomenė skyla į dvi pagrindines dalis – veikiantys ir neveikiantys. Koks yra veikiantis žmogus? Tai žmogus, kuris aktyviai arba mažiau aktyviai, sąmoningai arba nesąmoningai ieško geresnio gyvenimo galimybių, kuria šeimas, gimdo vaikus, rūpinasi buitimi, savo turtu, o tam, kas ypač svarbu, – jam būtinas asmeninis augimu. Koks yra neveikiantis žmogus? Tai žmogus, kuris plaukia pasroviui, nesprendžia savo problemų, neieško sprendimų, jam kaip yra taip gerai. Tikėtina, kad didžioji visuomenės dalis yra veikiančių žmonių, tai yra apie 60-70%. Ambuba bendruomenės išgryninimasОпределение сообщества Амбубы Люди в обществе делятся на две основные части – «активные» и «не активные». Какой человек считается активным? Это человек, который активно или менее активно, осознанно или не осознано ищет возможности улучшить свою жизнь, создаёт семью, заводит детей, заботится о своём быте, имуществе, а для чего особенно важен личностный рост. Какой человек считается не активным? Это человек, который плывёт по течению, не решает свои проблемы, не ищет решений, ему хорошо так, как есть. Считается, что большую часть общества составляют «активные» люди, это около 60-70%.
6 Ambuba bendruomenės rizikos Šios bendruomenės dydį riboja jos gyvenimiški įpročiai. Veikiantys žmonės, natūralu, įvairiai ieško geresnio gyvenimo sprendimų (motyvų, supratimo, kelio, žinojimo, kt.). Šie sprendimai randami įvairiuose šaltiniuose: žmonėse, drauguose, literatūroje, savo paties patirtyje ir netgi... kine. Išvada: Ambuba – internete egzistuojanti alternatyva aukščiau išvardintiems šaltiniams. Tai yra Ambuba konkuruoja su aukščiau išvardintaisiais. Риск сообщества Амбубы Размер этого сообщества ограничивают его жизненные привычки. Естественно, «активные» люди ищут решения, как улучшить качество жизни (мотивы, понимание, путь, знания и др.) Эти решения они находят в различных источниках: людях, друзьях, литературе, своём личном опыте и даже… в фильмах. Вывод: Амбуба – альтернатива всем вышеперечисленным источникам, которая находится в интернете. То есть, Амбуба конкурирует со всем вышеперечисленным.
7 Kokį poreikį tenkins Ambuba? Lengvins kelią į geresnį gyvenimą per savęs tobulinimą. Tai yra žmogus čia ras viską ko reikia jo asmeninių rezervų atvėrimui ir auginimui, dar daugiau – jis galės rezervais mainytis su kitais žmonėmis ir tuo savo galimybes dar labiau auginti. Какую потребность будет удовлетворять Амбуба? Облегчит путь к лучшей жизни через саморазвитие. То есть здесь человек найдёт всё, что ему нужно для раскрытия своих внутренних резервов и личностного роста – он сможет обмениваться этими резервами с другими людьми и тем самым увеличивать свои возможности на дальнейший рост.
8 Kas strategiškai turi įeiti į Ambuba portfolio? Viskas kas rezultatuoja į geresnio gyvenimo supratimą, žinojimą ir patyrimą: Asmeninės erudicijos ir galimybių didinimas Iš analogijų: gyvūnai, augalai, fantastika, kitas ne žmonių pasaulis. Žmonės gyvai: online bendravimas ir soc tinklas. Tinka visi formatai: trumpi pranešimai, straipsniai, audio/video pateikimas. Что должно войти в портфолио Амбубы? Всё, что даёт понимание, знание и ощущение лучшей жизни. Из своего внутреннего мира: мотивация, образ жизни, пища, семья и т.д.. Из современного внешнего мира: опыт, события, развитие других людей, организаций, и т.д. Из истории: люди, личности, события. Развитие личной эрудиции и увеличение возможностей Из аналогий: животные, растения, фантастика, другой «не людской» мир. Живые люди: online общение и социальная сеть. Подходят все форматы: короткие сообщения, статьи, аудио/видео материалы. Iš savo vidaus: motyvacija, gyvenimo būdas, maistas, šeima, tt. Iš šiandieninės išorės: kitos patirtys, kitų įvykiai, kitų raida. Žmonių, organizacijų, kt. Iš istorijos; žmonės, asmenybės, įvykiai.
9 Kas yra Ambuba? Čia yra viskas ko reikia gyvenimo gerinimui. Naujienos, istorijos, analizė ir interviu. Что такое Амбуба? Здесь есть всё для улучшения жизни. Новости, истории, анализ и интервью.
10 Ko reikia Ambubai? Pirmaeiliai dalykai - išvardinto Ambuba portfolio kokybiškas užtikrinimas. Antraeiliai dalykai, tačiau nepakankami: - pasakos; - anekdotai; - juokeliai. Что нужно Амбубе? Первостепенные вещи – гарантия качественного портфолио Амбубы. Второстепенные вещи, но не дающие большого трафика: - рассказы; - анекдоты; - приколы.
11 Ambuba brandas Čia galime daugiau. Брэнд Амбубы Здесь мы можем больше.
13 Ka reikia dar padaryti? Atsakyti: 1. Kokią informaciją, straipsnius galima gauti/pagaminti? 2. Tikslinga parengti tokią puslapio struktūrą, kuri vizualiai atvers jame esantį turinį. 3. Kokia komanda reikalinga turinio užtikrinimui? 4. Kiek tai kainuos $? Что нужно сделать? Ответить: 1. Какую информацию можно получить/изготовить? 2. Целесообразно подготовить такую структуру страницы, которая визуально раскроет её содержание. 3. Какая нужна команда для создания подходящего содержания? 4. Сколько $ это будет стоить?
Еще похожие презентации в нашем архиве:
© 2024 MyShared Inc.
All rights reserved.