Скачать презентацию
Идет загрузка презентации. Пожалуйста, подождите
Презентация была опубликована 12 лет назад пользователемwww.klasika.edu.lv
1 L anguage for I ntergration and G lobal H uman T olerance Презентация европейского проекта VIA LIGHT по подготовке и повышению квалификации педагогов в сфере детского многоязычия в Европе Eiropas projekta VIA LIGHT prezentācija Pedagogu sagatavošana un kvalifikācijas paaugstināšana Eiropas daudzvalodības telpā Project No LLP DE-KA2-KA2MP
2 Подготовка и обучение кадров является решающим фактором при достижении целей языкового образования в рамках общих целей по образованию и воспитанию детей младшего возраста. Это является особенно трудной задачей, так как круг имеющихся в наличии кадров с достаточными языковыми знаниями часто ограничен. Поэтому есть необходимость в разработке и внедрении программ последовательного обучения персонала в целях поддержки раннего языкового обучения детей (ELL – Early Language Learning), которые учитывают весь комплекс современной действительности каждой страны. Источник: OMMISSION STAFF WORKING PAPER, European Strategic Framework for Education and Training (ET 2020), LANGUAGE LEARNING AT PRE-PRIMARY SCHOOL LEVEL: MAKING IT EFFICIENT AND SUSTAINABLE A POLICY HANDBOOK, Brussels, 7th July 2011, page 17. Izglītības un audzināšanas kopīgu mērķu kontekstā pirmsskolas vecuma bērnu valodas apguvē noteicoša loma ir kvalificētu speciālistu sagatavošanai. Tas ir īpašs izaicinājums, jo atrast speciālistus ar pietiekamām vairāku valodu zināšanām bieži ir ierobežotas. Tādēļ ir nepieciešams izstrādāt un ieviest pēctecīgas skolotāju izglītības programmas, kuru mērķis ir ELL (Early LanguageLearning / agrīnā valodu apguve) attīstības atbalsts un kuras veidotas, ņemot vērā reālo situāciju katrā dalībvalstī. Avots: OMMISSION STAFF WORKING PAPER, European Strategic Framework for Education and Training (ET 2020), LANGUAGE LEARNING AT PRE-PRIMARY SCHOOL LEVEL: MAKING IT EFFICIENT AND SUSTAINABLE A POLICY HANDBOOK, Brussels, 7th July 2011, page 17. Стратегия Евросоюза в образовании: персонал Eiropas Savienības izglītības stratēģija: personāls
3 Обоснование проекта VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT pamatojums В ЕС проживает около 500 млн. человек различного этнического происхождения и языковой принадлежности, в т.ч. oколо 25 млн. с иностранными корнями. Поэтому языковая компетентность является существенным фактором успешного социального, образовательного и экономического развития в Европе. Eiropas Savienībā (ES) dzīvo gandrīz 500 miljonu cilvēku ar dažādu etnisko piederību un atšķirīgu dzimto valodu, no tiem apmēram 25 miljoni ir ar ārzemju izcelsmi, tāpēc valodu kompetencei ir būtiska loma sociālajā, izglītības un ekonomiskajā attīstībā Eiropā. Европейская образовательная политика нацелена на всяческую поддержку многоязычного образования и воспитания, которые считаются важными предпосылками мирного единства в многообразии. ES veicina daudzvalodīgu audzināšanu un izglītību kā priekšnoteikumu mierīgai vienotībai daudzveidībā. В настоящее время наблюдается острый дефицит квалифицированного педагогического персонала, подготовленного и обученного для работы с многоязычными детьми, что является непременным условием для успешной реализации политики ЕС в сфере воспитания и образования будущего поколения европейцев. Šobrīd vērojams izteikts kvalificētu pedagogu trūkums, kuri būtu gatavi darbam ar daudzvalodīgiem bērniem, kas ir neatņemams priekšnoteikums veiksmīgai ES politikas realizācijai saistībā ar nākamās paaudzes eiropiešu audzināšanu un izglītošanu.
4 Цели проекта VIA LIGHT Projekta mērķi: Разработка программы профессионального обучения педагогов для работы с детьми-билингвами и специальных учебных модулей повышения квалификации специалистов в области детского двуязычия. Pedagogu profesionālās programmas izstrādāšana darbam ar bilingvāliem bērniem un īpašu mācību moduļu izveidošana pedagogu kvalifikācijas celšanai divvalodības telpā. Использование методики как традиционного очного обучения, так и виртуальных онлайновых занятий для подготовки мультипликаторов в регионах опытными референтами-экспертами стран-партнеров. Tradicionālo klātienes un neklātienes – tiešsaistes metodikas izmantošana, lai partneru valstu eksperti bilingvālās izglītības jomā varētu sagatavot multiplikatorus. Тестирование разработанных учебных модулей в педагогических структурах дошкольного и школьного образования в странах-участницах проекта VIA LIGHT. Izveidoto mācību moduļu testēšana projekta VIA LGHT dalībvalstu izglītības un pirmsskolas izglītības iestādēs.
5 Партнеры в проекте VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT partneri: Общество русскоязычных родителей и педагогов Берлина МИТРА (руководитель проекта и координатор в Германии) Berlīnes krievvalodīgo vecāku un pedagogu apvienība MITRA Агентство веб-разработок и графического дизайна SCHLEICHER-FARM.COM (Германия, Берлин) Grafiskā dizaina un interneta vietnes izveides aģentūra SCHLEICHER-FARM.COM (Vācija, Berlīne)
6 Партнеры в проекте VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT partneri: Детский сад «Калинка» (Финляндия, Хельсинки) Pirmsskolas izglītības iestāde Kalinka (Somija, Helsinki)
7 Партнеры в проекте VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT partneri: Таллиннский университет (Эстония, Таллинн) Tallinas Universitāte (Igaunija, Tallina) Таллиннский детский сад Лийкури (Эстония, Таллинн) Tallinas pirmskolas izglītības iestāde Liikuri (Igaunija, Tallina) Частная средняя школа Klasika (Латвия, Рига) Privātā vidusskola Klasika (Latvija, Rīga)
8 Партнеры в проекте VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT partneri Центр русского языка и культуры Пловдивского университета имени Паисия Хилендарского (Болгария, Пловдив) Paisija Hilendarska Plovdivas Universitātes krievu valodas un kultūras centrs (Bulgārija, Plovdiva) S&O Культурно-Образовательный Центр, детский сад «Умка» (Кипр, Никосия) S&O Izglītojošais centrs, pirmsskolas izglītības iestāde Umka (Kipra, Nikosija)
9 Партнеры в проекте VIA LIGHT Projekta VIA LIGHT partneri Российское информационное агенство РИА Новости (Россия, Москва) Krievijas informācijas aģentūra RIA Novosti (Krievija, Maskava) Высшее учебное заведение «Славянский университет» (Молдавия, Кишинев) Augstākā izglītības iestāde Slāvu universitāte(Moldova, Kišiņeva)
10 Структура проекта Projekta struktūra Продолжительность проекта: 24 месяца Ilgums: 24 mēneši – Анализ учебных программ для педагогов, работающих с многоязычными детьми в ЕС Pedagogu, strādājošu ar daudzvalodīgiem bērniem ES, studiju programmu analīze Разработочный этап в подготовке учебных модулей и инновационной спецпрограммы Mācību moduļu un inovatīvu programmu izveides posms Апробация европейских обучающих модулей по подготовке персонала Eiropas mācību moduļu, kas veltīti pedagogu sagatavošanai, aprobācija Подготовка отчетной документации и презентация результатов в регионах и в Европе Atskaišu sagatavošana un rezultātu prezentēšana reģionos un Eiropā Менеджмент проекта Projekta menedžments
11 – Структура: менеджмент проекта Struktūra: projekta menedžments Создание коммуникативной структуры между ответственными за проект из каждой партнерской организации Komunikācijas izveide visu projekta partnerorganizāciju atbildīgo starpā Организация и проведение партнерских встреч Partneru tikšanās reižu plānošana un organizēšana Организация реализации задач проекта в регионах и обмен опытом ЕС Projekta uzdevumu realizācija un pieredzes apmaiņa reģionos un ES Согласование времени проведения онлайн-конференций Tiešsaistes konferenču laiku saskaņošana Создание системы внутренней отчетности Atskaišu sistēmas izveide Согласование наблюдательных посещений в странах-партнерах Novērojumu saskaņošana partnervalstīs Анализ отчетов по результатам и подготовка отчетной документации Atskaišu analīze un dokumentu sagatavošana Подготовка и презентация результатов проекта в странах-партнерах, странах ЕС и других регионах мира Projekta rezultātu sagatavošana un prezentēšana partnervalstīs, ES un citos pasaules reģionos
12 – Структура: анализ учебных модулей Struktūra: mācību moduļu analīze Изучение систем подготовки педагогов и повышения их квалификации для работы с дошкольниками и школьниками с учетом особенностей поддержки детского многоязычия в странах-партнерах Sistēmas, kas veltīta pedagogu sagatavošanai un kvalifikācijas celšanai darbā ar pirmsskolēniem un skolēniem, izpēte, ņemot vērā daudzvalodīgo bērnu atbalsta īpatnības partnervalstīs Обсуждение подготовки анализа критериев качества педагогической работы в контексте многоязычия детей в детских садах и школах в странах-участницах проекта Pedagogu darba kvalitātes kritēriju apspriešana bērnu daudzvalodības kontekstā projekta dalībvalstu pirmsskolas izglītības iestādēs un skolās Январь 2012, Таллинн: I Международная встреча партнеров gada janvāris, Tallina: I Starptautiskā partneru tikšanās
13 – Структура: анализ учебных модулей Struktūra: mācību moduļu analīze Разработка критериев оценки педагогов в условиях их работы с многоязычными детьми в билингвальных учреждениях Pedagogu darba kvalitātes kritēriju izveidošana darbā ar daudzvalodīgiem bērniem bilingvālās izglītības iestādēs Апрель 2012, Кишинев: II Международная встреча партнеров 2012.gada aprīlis, Kišiņeva: II Starptautiskā partneru tikšanās Выборочное тестирование работы сотрудников билингвальных детских садов и школ и выявление дефицита в подготовке персонала Bilingvālo pirmsskolas izglītības iestāžu un skolu darbinieku izvēles testēšana, apzinoties nepieciešamos uzlabojumus personāla sagatavošanā Подготовка проекта концепции виртуальной учебной платформы («Lernplattform online») Projekta virtuālās mācību platformas koncepcijas sagatavošana
14 – Структура: разработочный этап Struktūra: izveides posms Июнь 2012, Пловдив: III Международная встреча партнеров 2012 gada jūnijs, Plovdiva: III Starptautiskā partneru tikšanās Разработка учебных модулей в курсовом пакете для педагогов Mācību moduļu pedagogiem satura izveide Подготовка создания учебной интернет-среды (виртуальной платформы, библиотеки, дискуссионного форума, тематического кафе и пр.) Mācību internetvides izveide (virtuālās platformas, bibliotēkas, diskusiju forums u.c.) Обсуждение создания и развития мобильного тренингового комплекса Mobilā treniņu kompleksa izveides un attīstības apspriešana Определение критериев отбора участников для курсов повышения квалификации Kritēriju noteikšana kvalifikācijas celšanas kursu dalībnieku atlasei Составление учебных групп Mācību grupu izveide
15 – Структура: апробация обучающих модулей Struktūra: izglītības moduļu aprobācija Май 2013, Рига: IV Международная встреча организаций- партнеров ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ АПРОБАЦИИ 2013.gada maijs, Rīga: IV Starptautiskāu partneru tikšanās: Aprobācijas starprezultāti Апробация европейских обучающих модулей по подготовке персонала Eiropas izglītības moduļu, kas veltīti personāla sagatavošanai, aprobācija Анализ промежуточных результатов апробации Aprobācijas starprezultātu analīze Разработка концепции открытия Европейского центра по подготовке специалистов билингвального образования Eiropas centra koncepcijas izveidošana darbam ar bilingvālās izglītības speciālistiem
16 – Структура: презентация результатов Struktūra: rezultātu prezentēšana Октябрь 2013, Берлин: V Международная встреча организаций-партнеров ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ ПРОЕКТА И ДЕМОНСТРАЦИЯ ЕГО РЕЗУЛЬТАТОВ 2013.gada oktobris, Berlīne: V Starptautiskā partneru tikšanās: Projekta izvērtēšana un rezultātu prezentēšana Заключительный отчетный этап проекта: Подготовка проектной и отчетной документации Projekta noslēguma posms Подготовка и презентация результатов проекта в странах партнерах, странах ЕС и других регионах мира Projekta rezultātu sagatavošana un prezentēšana projekta partnervalstīs, ES un citos pasaules reģionos
17 Спасибо за внимание! Paldies par uzmanību!
Еще похожие презентации в нашем архиве:
© 2024 MyShared Inc.
All rights reserved.