Программа Лояльности «Агуша Копилка». Рекламодатель: Вимм-Билль-Данн Агентство: Progression Срок проведения: с 09 августа 2010 года по 31 декабря 2015.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Samsung YOUniverse Project. Проект Samsung YOUniverse.
Advertisements

Mobile phone is now used by millions of people.. It appeared in The first mobile phone was invented by an American Martin Cooper.
Социальные сети для управляющих недвижимостью Social Media for Real Estate Managers Институт управления недвижимостью.
MXG
Combination. In mathematics a combination is a way of selecting several things out of a larger group, where (unlike permutations) order does not matter.
Lesson 2. How to say hello & goodbye ?. When we first meet someone whether it is a person we know or someone we are meeting for the first time, we will.
Strategy / Business Development Technique Communication / Design.
Social Media стратегия. Не существует Social Media стратегии. Стратегия может быть хорошая и плохая.
Введение в CRM Николай Белоусов #bezsilikona. CRM Управление отношениями с клиентами. Понятие древнее, как мир, но получившее невероятной силы пинок с.
Наш сок – это любовь. Brief Задача We needed to develop first time communication for the hugely popular in Ukraine juice trademark – Nash Sik (literally.
Computers are a necessary part of modern life. Computers play an important role in the lives of most of us today, whether we realize it or not. Some people,
Cycling Koroleva Dasha сlass 11 School 3. The bicycle is old enough - more than a hundred years of age. Its first prototype appeared in 1791 in France.
CONSTRAINTS 52. You do your CONSTRAINING in Sketcher mode to create your part to exacting dimensions. This is the opposite of free-form creating we have.
Исполнитель: ученица 8 «М» класса МАОУ «СОШ 22» Палишева Дарья Максимовна Руководитель: Муравьева Валентина Викторовна учитель 1 категории английского.
My Summer Made by: Kolesnikova Kseniya 7 th A Orenburg secondary school 3 Teacher: Klunova Valentina Alekseevna.
Latvia So, lets work a little bit ! In the first image there are our handmade flowers.
LONDON WELCOME TO LONDON Sights of London The Tower of London Tower Bridge The Houses of Parliament St. Pauls Cathedral Big Ben Buckingham Palace Westminster.
A Bill is a proposal for a new law, or a proposal to change an existing law that is presented for debate before Parliament. Bills are introduced in either.
Made by Yana Strilets and Yelizaveta Fedorko Form 11 Luganka secondary school Teacher : Liuta O.G WHAT DO YOU KNOW ABOUT IT?
Internet as a MODERN WAY OF COMMUNICATION We are glad to present here our project which is called Internet is Modern Way of Communication. It is a very.
Транксрипт:

Программа Лояльности «Агуша Копилка»

Рекламодатель: Вимм-Билль-Данн Агентство: Progression Срок проведения: с 09 августа 2010 года по 31 декабря 2015 года

Стратегия Для достижения этих целей была разработана двухуровневая стратегия, объединенная единой концепцией – Агуша «Клуб заботливых мам»: 1.Первая часть стратегии была направлена на разработку системы накопления баллов, которая бы привлекла интерес к программе и позволила поощрять лояльных потребителей. Компания Прогрешн придумала инновационное решение, оригинальный стратегический ход: первая в России карта лояльности для FMCG бренда Агуша Копилка. 2.Вторая часть стратегии нацелена на формирование и поддержание имиджа бренда, как неотъемлемой части жизни молодых мам. Эта задача была решена путем создания собственной социальной сети, в которую мы таргетированно привлекаем пользователей из других соцсетей и объединяем молодых мам по всей стране. Цели: Стимулировать рост потребления продуктов питания ТМ Агуша Повысить лояльность к бренду Задачи: Создать механику вознаграждения пользователей за покупки Сформировать общество лояльных потребителей

Strategy A two tier strategy with an integrated concept of Agusha Caring moms club was created to achieve these goals and objectives: 1.The first part of was aimed at working out a bonus system that would attract consumers attention and make it possible to reward regular customers. For this case Progression generated an innovative solution: the first consumer loyalty card for FMCG brand Agusha Kopilka (Piggy Bank) 2.The second part of the strategy had its goal to create and maintain the image of the brand as an integral part of the life of a young mother. To implement this objective we developed an independent social network that unites parents from all over the country and draws the attention of users from other networks. Goals: Stimulate consumprion of Agusha TM products Leverage brand loyalty Objectives: Create a mechanic to reward consumers for purchase Create a community of loyal consumers

Исполнение и использование медиаинструментов Онлайн коммуникация – Интеграция с сообществом – Вознаграждение участников бонусами программы лояльности за активность в рамках сообщества – Конкурсы с бонусами программы лояльности Социальные медиа – Интеграция с социальными сетями. DM рассылки – Адресное распространение welcome packов в роддомах. CRM – Таргетированная коммуникация с участниками программы в регионах при подключении сетей. InStore – Размещение POSm в точках продаж. – Выдача карт программы лояльности при покупке продуктов Агуша.

Execution & use of the Media Online/Web community – Integration with communitywww.agulife.ru – Loyalty Program rewarding for community activities – Contests Social Media – Integration with social networks DM – Welcome pack distribution in maternity hospitals. CRM – Communication with the target audience on the regions where the outlets are in work) InStore – POSm placement (in retail chains) – Loyalty Program cards distribution with Agusha product purchases.

выпущенных карт программы лояльности. Более пользователей, зарегистрированных в онлайн сообществе Более 471 торговых точек, участвующих в программе Около 1500 покупок продукции совершается в день по программе. Рост среднего чека на 27% за период действия программы Рост частоты покупок на 54% На данный момент мы имеем: Результаты

loyalty programme cards have been issued. Over users registered in the online community Over 471 retail outlets involved in the project, with up to 1500 purchases made daily. The average bill grew by 27% during the project Purchase frequency increase by 54% By now: Results