Работаем над вопросами и ответами на них УпщIэхэр Хэт? Сыт? Хэт мир? Сыт мир? Мыр Лидэ? Дапщэ студентхэр зэрыхъур? Жэуапхэр Aнэ, анэшхуэ, студент. Школ,

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
упщ1эхэржэуапхэр Уэ ущеджэрэ институтым? Нт1э, сэ институтым сыщоджэ. Уэ школым ущеджэрэ? Хьэуэ, сэ школым сыщеджэркъым. Уэ ущыпсэурэ Налшык? Нт1э, сэ.
Advertisements

ныбжьэгъу – ныбжьэгъухэр... уи ныбжьэгъу?... си ныбжьэгъущ. пэжщ – пэж дыдэщ; пэжкъым [къ] Пэж? Пэж дыдэ? Д/з – рассказать о себе. Спряжение глагола и1эн.
Канадский ученый Джон Коларуссо в своей книге A grammar of the Kabardian language, отмечает следующие особенност и кабардин- ского языка: Гласные … это.
Диалог 6 Мурат: Уи махуэ ф1ыуэ, Залинэ! Сыту ф1ыуэ сыпхуэза! Залинэ: Нэхъыф1ыжу, си ныбжьэгъу! Дэнэ ук1уэрэ? М.: Кафем. Нак1уэ си гъусэу. З.: Упсэу, Мурат.
ЩОДЖЭНЦ I ЫК I У АЛИ ПОЭМЭ МАДИНЭ. М УРАДХЭР : 1. Пщыл I ып I эм къик I а щхьэк I э, ц I ыхубзыр щхьэхуит зэрымыхъуам щыгъуазэ щ I ын ; 2. Мылъкум зыдебгъэхьэхыну.
Выполнила учитель начальных классов МОУ СОШ с.Сосновоборское учитель начальных классов МОУ СОШ с.Сосновоборское Елисеева Наталья Борисовна Елисеева Наталья.
Группа: младшая группа 1 Начало года: Обследовано: 26 детей Высокий уровень: 0 Выше среднего: 6 детей 24% Средний уровень: 20 детей 76% Низкий уровень:
К Е Н Г У Р У П Е Т У Х С Л О Н Ж И Р А Ф Л И С А В О Л К Ё Ж Д Я Т Е Л М Е Д В Е Д Ь З У Б Р С О Л О В Е Й К О Н.
Х 1 =0х 1 =1 х 2 =0х 2 =1х 2 =0х 2 =1 х 3 =1х 3 =0х 3 =1х 3 =0 х 3 =1 1 ур-ие (6 корней) х 4 =0х4=1х4=1 х4=1х4=1х4=1х4=1 х 3 =0 х 4 =1 2 ур-ие (8 к.) х.
Первый классный час в 5 классе
Картинка 1 Картинка 2 Картинка 3 Картинка 4 Картинка 5.
Дети о мамах.
Вторая младшая группа..
Новый год в старшей школе.
Различаем звуки В - Ф Выполнила учитель-логопед В.А. Чередник 2011.
… … + … = … … …
Ответы
ответы 1в 2в 3Б 4а 5Б 6в 7г 8Б 9в 10Б 11г 12а 13Б 14а г.
8 класс x 2 + x + = 0 a= b= c = 2 x x + 5 =0 a= b= c = 2 35.
Моя МАМА!! красивая, любимая, добрая.
Транксрипт:

Работаем над вопросами и ответами на них УпщIэхэр Хэт? Сыт? Хэт мир? Сыт мир? Мыр Лидэ? Дапщэ студентхэр зэрыхъур? Жэуапхэр Aнэ, анэшхуэ, студент. Школ, ручки, бзу. Мыр Ленэщ. Мыр си адешхуэрщ. Мыр телефонщ. Мыр бзущ. НтIэ, мир Лидэщ. Хьэуэ, мир Лидэкъым. Студентхэр был мэхъу.

Знакомимся с новой лексикой щ 1 але щ 1 але ц 1 ык 1 у хъыджэбз хъыджэбз ц 1 ык 1 у сибай л 1 ы л 1 ыжь фызажь ц 1 ыху ц 1 ыхубз ц 1 ыхухъу парень мальчик девушка девочка ребенок мужчина старик старуха человек женщина мужчина

Фызажьым и ц 1 эр.... Л1 ыжьым и ц 1 эр.... Щ1 алер Шэджэм.... Завершите отрицанием. Сабийр школым.... Щ1 але ц 1 ык 1 ур университетым.... Хъыджэбзар Налшык.... Завершите предложения.

Знакомимся с прилагательными дахэ 1 ей нэхъыжь нэхъыщ 1 э ин лъагэ лъахъшэ ек 1 у (къек 1 у) красивый некрасивый старший младший большой высокий низкий приличный, пристойный

Сыт хуэдэ? ЩIале сыт хуэдэ? Шыпхъу сыт хуэдэ? ЦIыхубз сыт хуэдэ? Сыт хуэдэ сибай? Сыт хуэдэ хъыджэбз? Сыт хуэдэ къуэш? Дахэ, цIыкIу, къекIу, лъагэ, лъахъшэ, ин, Iей, нэхъыжь, нэхъыщIэ.

Подберите антонимы к картинкам.

Диалог 2 Мурат: Уи махуэ фIыуэ, хъыджэбз дахэ! Анжелэ: НэхъыфIыжу, щIале! М.: Сыт уи цIэр? А.: Анжелэщ си цIэр. Уэ ухэт? М.: Сэ си цIэр Муратщ. А.: Дэнэ ущыпсэурэ? М.: Сэ Шэджэм сыщопсэу, Налшык сыщоджэ. А.: Хъарзанэщ. Сэ седжэркъым, институтым сыщолажьэ. М.: Адэ-анэ уиIэ? А.: СиIэщ, ахэр Налшык щопсэу. Уэ къуэш, шыпхъу уиIэ? М.: Нт 1 э, сиIэщ. А.: Нэхъыжь, нэхъыщIэ? М.: Си къуэшыр нэхъыщIэщ, си шыпхъур нэхъыжьщ. А.: Сэри за шыпхъу сиIэщ. Ар школым щоджэ. Дэлъху сиIэкъым. М.: Уи шыпхъур нэхъыщIэщ? А.: НтIэ. Уи аде-анар лажьэрэ? М.: Мэлажьэ. Ахэр Шэджэм щолажьэ. Ууейхэр-щэ? А.: Си адер дохутырщ, си маме школым щолажьэ. М.: Упсэу, Анжелэ. Узаншэу ущыт! А.: Узаншэу!