8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.1 Компьютерная графика
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.2 Организация курса (Course Mechanics)
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.3 Первое домашнее задание
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.4 OpenGL (В.Яшина)
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.5 OpenGL (А.Игнатенко)
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.6 IP -> CV -> CG
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.7 ИЗОБРАЖЕНИЕ - IMAGE
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.8 Глаз человека
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.9 Формирование изображения
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.10 Цифровая камера
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.11 Буфер кадра – Frame Buffer
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.12 BMP - формат zFILE HEADER BM signature (2 bytes) =BM File size (4 bytes) Reserved (2 bytes) Location of bitmap data (4 bytes) zINFORMATION HEADER z Size of information header (4 bytes) =40 Image width (4 bytes) Image height(4 bytes) Number of color planes (2 bytes) =1 Number of bits per pixel (2 bytes) Compression method used (4 bytes) Number of bytes of bitmap data (4 bytes) Horizontal screen resolution (4 bytes) Vertical screen resolution (4 bytes) Number of colors used in the image (4 bytes) =0 Number of important colors (4 bytes) z
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.13 Системы координат
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.14 Системы координат
8 февраля 2000 Компьютерная графика Баяковский Ю.М.15 Оператор Робертса