Cannes Predictions 09 Каннские прогнозы09
Brief To introduce Cannes Predictions to broad audience, not just advertising crowd. To turn the event into must-attend-party. *Cannes Predictions – annual screening of 50 commercials, selected by international jury as potential winners of the Cannes Lions advertising festival. Бриф Представить Каннские Прогнозы 09 вечеринкой, которую невозможно пропустить. *Каннские Прогнозы – ежегодный публичный показ 50 рекламных роликов, отобранных международным жюри, как наиболее вероятных победителей рекламного фестиваля «Каннские Львы».
Solution To attract peoples attention to Cannes Predictions we appealed to their ego. We stated that behind great advertising stands not some vague institution, but a real person. Through interactive posters, banners and site we encouraged public to glance inside creatives head where Cannes ideas were shown. Идея Мы обратили внимание публики на то, что за созданием отличной рекламы стоит не какая-то неопределённая организация, а реальный человек. Посредством интерактивных постеров, баннеров и сайта мы предлагали людям заглянуть в голову креативщика, где показаны Каннские идеи.
Watch the campaign: