I am… [p-p-p] [p-p-p] [t-t-t] [t-t-t] [k-k-k] [k-k-k] [g-g-g] [g-g-g] [b-b-b] [b-b-b] [d-d-d] [d-d-d]

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
[h], [h], [h] [n], [n], [n] [z], [z], [z] [ei], [ei], [ei] [v ], [ v], [v] [f ], [ f ], [ f] [k ], [k ], [ k] [ g ], [ g ], [ g ] [ai], [ai], [ai] [m],
Advertisements

Содержание 1.Артисты нашего театра 1.Артисты нашего театра 2.Животные 3.Глаголы 4.Счёт 5.Школьные принадлежности принадлежности.
I am a cat I am a fish. I am a tiger. I am a parrot.
COUNTING FROM ZERO TO TEN ZERO ONE TWO THREE.
Phonetic exercises [au] owl mouse cow [з][з] bird girl dirty [ ts ] chicken chocolate [ai] wild kind my [^] duck must run.
November 20th Tuesday My pet Tuesday My pet. Tell about your family My name is ______________________ I am ____________________________ I have got _______________________.
One, one, one, little dog run One, one, one, little dog run Two, two, two, cats sees you Two, two, two, cats sees you Three, three, three, birds on a.
Five nine seven eight four two three ten one. Соедини слово и картинку five nine seven eight.
Содержание 1.Артисты нашего театра 1.Артисты нашего театра 2.Животные 3.Глаголы 4.Счёт 5.Школьные принадлежности принадлежности.
Numerals 1 - one 2 – two 3 – three 4 – four 5 – five 6 – six 7 – seven 8 – eight 9 – nine 10 - ten.
Учитель английского языка Мехмонова Марина Анатольевна.
Стихи для фонетической зарядки по английскому языку.
ПРЕЗЕНТАЦИЯ УЧИТЕЛЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ПЕРВОЙ КАТЕГОРИИ ГОУ СОШ 500 г.САНКТ-ПЕТЕРБУРГА ПУШКИНСКОГО РАЙОНА ФЕДОТОВОЙ ЮЛИИ АЛЕКСАНДРОВНЫ.
I have got cat. cat is fat. a The. Tom has got bag. bag is yellow. a The.
Count from 1 to How many cats? Назови числа, которые делятся на : 2 и 3.
sandwichlg preszbooka ekrulergmf andtrubber hlvorangew fbananapou.
Урок в 5 классе учителя английского языка Елисеевой Н.Г.
I see a cat. I see a big cat. I see a very big cat!
Презентация Разработала Иванкова Н. А. (с использованием интернетресурса)
5 Little Monkeys Фонетическая зарядка. Новикова Наталия Михайловна, учитель английского языка МОУ « Средняя общеобразовательная школа 63» г. Рязань.
Транксрипт:

I am…

[p-p-p] [p-p-p] [t-t-t] [t-t-t] [k-k-k] [k-k-k] [g-g-g] [g-g-g] [b-b-b] [b-b-b] [d-d-d] [d-d-d]

Запишите буквы (заглавные и строчные), соответствующие данным звукам: [p] [t] [k] [g] [b] [d] ___ ___ ___ ___ ___ ___

bee bee dad dad bag bag cake cake pen pen Tom Tom

Запишите пары звуков: глухих и звонких согласных [ ] [ ] [ ]

[ p ] - [ b ] [ t ] - [ d ] [ k ] - [ g ]

a) Я кролик. a) Я кролик. b) Меня зовут Мартин. b) Меня зовут Мартин. not not c) Мне 8 лет c) Мне 8 лет d) Я умею прыгать. d) Я умею прыгать. e) Я не умею плавать. e) Я не умею плавать. f) У меня есть семья. f) У меня есть семья.

One, one, one - please, dogs, run! One, one, one - please, dogs, run! Two, two, two -cats, run, too! Two, two, two -cats, run, too! Three, three, three – tigers, run to me! Three, three, three – tigers, run to me! Four, four, four – monkeys, touch the door! Four, four, four – monkeys, touch the door! Five, five, five – please, birds, fly! Five, five, five – please, birds, fly!

ZOO