äÚàô²¶àð²Î²ÜàôÂÚàôÜ Ï³Ù äÚàô²¶àð²ê àõëáõÙݳëÇñáõÃÛáõÝÝ»ñÁ ϳï³ñ»É »Ý ²µáíÛ³ÝÇ ÃÇí 10 ¹åñáóÇ 7-ñ¹ ¹³ë³ñ³ÝÇ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ áõëáõóãáõÑÇ` ².ʳé³ïÛ³Ý.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Теорема ПИФАГОРА. Пифагор – древнегреческий учёный v׀ в до н.э., живший на острове Сомос. В области математики он сделал много открытий. У него была своя.
Advertisements

Выполнила: Черепанова Любовь. Узнать о жизни Пифагора. Предположение Я считаю, что Пифагор -это ученый, который занимался геометрией.
ВИВАТ, ПИФАГОР! Автор: учитель математики МОУСОШ 55 г. Тулы Митрофанова О.С.

Добрый день. З а-щит-а «Что люди могут, а что не могут». «Что они обязаны делать, а что не обязаны». На что они имеют право, а на что не имеют».
Тренировочное тестирование-2008 Ответы к заданиям КИМ Часть I.


Как вы думаете, что это?. Что говорит об этом Бог в Библии? 25 Одна женщина, которая страдала кровотечением двенадцать лет, 26 много потерпела от многих.
Типовые расчёты Растворы
Каратанова Марина Николаевна МОУ СОШ 256 г.Фокино.
Параллелограмм 1. Определение D CB A AB||CD AD||BC 2.
Тема 11 Медицинская помощь и лечение (схема 1). Тема 11 Медицинская помощь и лечение (схема 2)
Урок математики. 1класс. Тема: Закрепление. Решение задач.
ЗРИТЕЛЬНЫЕ ИЛЛЮЗИИ ОПТИЧЕСКИЕ ОБМАНЫ 1. Зрительная иллюзия – не соответствующее действительности представление видимого явления или предмета из-за особенностей.
Информатика ЕГЭ Уровень-А8. Вариант 1 Укажите логическое выражение, равносильное данному: (А^B) v ((¬B ^ ¬A) v A). 1) (A^ B) v (¬B) 2) (A ^ B) v (¬A)
Б ИОГРАФИЯ П ИФАГОРА. П ИФАГОР С АМОССКИЙ ( ОК. 580 ОК. 500 ДО Н. Э.) ДРЕВНЕГРЕЧЕСКИЙ ФИЛОСОФ, РЕЛИГИОЗНЫЙ И ПОЛИТИЧЕСКИЙ ДЕЯТЕЛЬ, ОСНОВАТЕЛЬ ПИФАГОРЕИЗМА,

Права человека. Статья 1. Статья 2. Статья 3. Статья 4.
Солон 1.Ничего слишком. 2. Избегай удовольствия, рождающего страдания. 3. Не лги, но говори правду. 4. Родители всегда правы. 5. Не спеши приобретать друзей,
Транксрипт:

äÚàô²¶àð²Î²ÜàôÂÚàôÜ Ï³Ù äÚàô²¶àð²ê àõëáõÙݳëÇñáõÃÛáõÝÝ»ñÁ ϳï³ñ»É »Ý ²µáíÛ³ÝÇ ÃÇí 10 ¹åñáóÇ 7-ñ¹ ¹³ë³ñ³ÝÇ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ áõëáõóãáõÑÇ` ².ʳé³ïÛ³Ý

2 äÚàô²¶àð²ê Ù. Ã. ³ ·ñ³íáñ ö³ëï³ÃÕûñ äÛáõó·áñ³ëÇ Ù³ëÇÝ ãÇ Ùݳó»É: ²í»ÉÇ áõß »Õ³Í ï»Õ»ÏáõÃÛáõÝÝ»ñÇ ÑÇÙ³Ý íñ³ ¹Åí³ñ ¿ »Õ»É ÏÛ³ÝùÇ Ù³ëÇÝ Öß·ñÇï ï»Õ»ÏáõÃÛáõÝ ÇٳݳÉ:

3 سûٳïÇÏ³Ý »Õ³í Çñ áõëÙáõÝùÝ»ñÇ ·É˳íáñ »õ ϳñ»õáñ Ù³ëÁ: ¸³ å³ñ½ ¿ ³ÛÝ Ã»áñ»Ùáí, áñÁ Ïñ»ó Çñ ³ÝáõÝÁ

4 äÛáõó·áñ³ëÇ Ã»áñ»Ù àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: C 2 =a 2 +b 2

Ø»ñ ûñ»ñáõ٠ѳÛïÝÇ »Ý äÛáõó·áñ³ëÇ Ã»áñ»ÙÇ ÙÇ ù³ÝÇ ï³ëÝÛ³Ï ³å³óáõÛóÝ»ñ:

6 àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: ²Ûë ³å³óáõÛóÁ ÑÇÙÝí³Í ¿ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ Ï³éáõóÙ³Ý íñ³, áñÇ ÁÝóóùáõÙ ù³é³ÏáõëÇÝ, áñÁ ϳéáõóí³Í ¿ Ý»ñùݳÓÇ·Ç íñ³, ϳåí³Í ¿ ¿ç»ñÇ íñ³ ϳéáõóí³Í ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇó Ù»ÏÇÝ: ØÛáõëÝ»ñÁ Éñ³óÝáõÙ »Ý ³ÙµáÕç³Ï³Ý å³ïÏ»ñÝ»ñÇ ÏÇëáñ¹Ý»ñÁª áõÕÇÕ ³ÝÏÛ³Ý ·³·³ÃÇó Ý»ñùݳÓÇ·Ç Çç»óñ³Í µ³ñÓñáõÃÛáõÝÁ µ³Å³ÝáõÙ ¿ áõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛáõÝÁ ÝÙ³Ý 2 »é³ÝÏÛáõÝÝ»ñÇ: 1

7 àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: ²Ûë ³å³óáõÛóÁ ϳñ»ÉÇ ¿ ï³É ݳ¨ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ öá˳ñ»Ý áõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý ßáõñçÁ ϳéáõó»Éáí, ûñÇݳÏ, ѳí³ë³ñ³ëñáõÝ »é³ÝÏÛáõÝÝ»ñ, ϳ٠ßñç³Ý³·Í»ñ: 2 3

8 ÆÝãå»ë ³ëáõÙ ¿ÇÝ ÑÇÝ Ù³Ã»Ù³ïÇÏáëÝ»ñÁ ¾É ÇÝã ³å³óáõÛó, ³Ù»Ý ÇÝ㠳ݽ»Ý ³ãùáí ¿É ¿ »ñ»õáõÙ: 4

9 àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: ¸Çóáõù ABC-Ý ïñí³Í áõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛáõÝÝ ¿ C áõÕÇÕ ³ÝÏÛáõÝáí: C áõÕÇÕ ³ÝÏÛ³Ý ·³·³ÃÇó ï³Ý»Ýù CD µ³ñÓñáõÃÛáõÝÁ: Àëï ³ÝÏÛ³Ý ÏáëÇÝáõëÇ ë³ÑÙ³Ýٳݪ cosA=AD/AC=AC/AB AB*AD=AC 2 : гٳÝÙ³Ýáñ»Ý cosB=BD/BC=BC/AB AB*BD=BC 2 : AD+DB=AB, Ïëï³Ý³Ýùª AC 2 +BC 2 =AB(AD+BD)=AB 2 A B C D C 2 =a 2 +b 2 5

10 àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: ºé³ÝÏÛáõÝÁ Éñ³óÝ»Ýù ÙÇÝã»í a+b ÏáÕÙ»ñáí ù³é³ÏáõëÇ: ²Û¹ ù³é³Ïáõëáõ ٳϻñ»ëÁ S =(a+b) 2 : ØÛáõë ÏáÕÙÇó, ³Û¹ ù³é³ÏáõëÇÝ Ï³½Ùí³Í ¿ 4 ѳí³ë³ñ áõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛáõÝÝ»ñÇó, áñáÝóÇó Ûáõñ³Ýù³ÝãÛáõñÇ Ù³Ï»ñ»ëÁ ѳí³ë³ñ ¿ 1/2 ab, »í c ÏáÕÙáí ù³é³Ïáõëáõó, áõëïÇ ` S=4 *1/2ab+c 2 =2ab+c 2 S =(a+b) 2 c 2 =a 2 +b 2 : 6 c c c c a a a a b bb b

11 àõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛ³Ý Ý»ñùݳÓÇ·Ç ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ¿ç»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ: ܳËáñ¹ ³å³óáõÛóÇ ÝÙ³Ý ¿ ݳ»õ ë³ ÙdzÛÝ Ã» ³Ûëï»Õ S=(a+b) 2 S=a 2 +b 2 +4*1/2ab C 2 =a 2 +b 2 7

12 ÎáëÇÝáõëÝ»ñÇ Ã»áñ»Ù³Ý` ºé³ÝÏÛ³Ý ÏáÕÙÇ ù³é³ÏáõëÇÝ Ñ³í³ë³ñ ¿ ÙÛáõë »ñÏáõ ÏáÕÙ»ñÇ ù³é³ÏáõëÇÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇó Ñ³Ý³Í Ýñ³Ýó ÏñÏݳå³ïÇÏÇ áõ ϳ½Ù³Í ³ÝÏÛ³Ý ÏáëÇÝáõëÇ ³ñï³¹ñÛ³ÉÇ ï³ñµ»ñáõÃÛáõÝÁ: a 2 =b 2 +c 2 -2bc cos A: Ü»ñÙáõÍù A ëϽµÝ³Ï»ïáí Ïáñ¹Çݳï³ÛÇÝ Ñ³Ù³Ï³ñ· ³ÛÝå»ë,ÇÝãå»ë óáõÛó ¿ ïñí³Í ÝϳñáõÙ: ²Û¹ ¹»åùáõÙ B c,0) Ïááñ¹ÇݳïÝ»ñ, ÇëÏ C Ï»ïÁ b cos A,b sin A) Ïááñ¹ÇݳïÝ»ñ: Àëï »ñÏáõ Ï»ï»ñÇ Ñ»é³íáñáõÃÛ³Ý µ³Ý³Ó »õÇ`ëï³ÝáõÙ »Ýù. 8 y x A c b a C(bcosA,bsinA) B BC 2 =a 2 =(b cos A -c) 2 +b 2 sin 2 A= =b 2 cos 2 A+b 2 sin 2 A -2bc cos A+c 2 =b 2 +c 2 -2bc cos A:

13 ²Ûë ³å³óáõÛóÁ ³Ù»Ý³Ýáñ»ñÇó ¿, áñÁ ·ï»É ¿ ·»Ý»ñ³É ¸.¾. гñýÇɹÁ ²ØÜ-Ç Ý³Ë³·³Ñ ÁÝïñí»Éáõó ÙÇ ù³ÝÇ ï³ñÇ ³é³ç: ²ÛÝ ïå³·ñí»É ¿ 1875Ãí³Ï³ÝÇÝ New England Journal of Education ³Ùë³·ñáõÙ: ܳ˳å»ë ѳßíÇ ³éÝ»Éáí ³ÛÝ Ñ³Ý·³Ù³ÝùÁ, áñ ë»Õ³ÝÇ Ù³Ï»ñ»ëÁ ϳñ»ÉÇ ¿ ѳßí»É ݳ»õ ³é³ÝÓÇÝ »é³ÝÏÛáõÝÝ»ñÇ Ù³Ï»ñ»ëÝ»ñÇ ·áõÙ³ñáí ëï³ÝáõÙ »Ýù äÛáõó·áñ³ëÇ Ã»áñ»ÙÇ ÙÇ Ýáñ óñÙ ³å³óáõÛó: a ab b c c 9

14 ÆÝã ¿ Ý߳ݳÏáõÙ` ²ä²òàôòºÈ: ²å³óáõóáõÙÁ ¹³ Ùï³Ñ³Õ³óáõÙÝ»ñÇ ßÕó ¾, áñáí ѳëï³ïíáõÙ ¿ ïíÛ³É ¹³ïáÕáõÃÛ³Ý ÖßÙ³ñï³óÇáõÃÛ³ÝÁ: êÏë³Í XVl ¹³ñÇó ٳûٳÃÇÏáëÝ»ñÁ ëÏëáõÙ »Ý ·Çï³Ïó»É,áñ Ç ï³ñµ»ñáõÃÛáõÝ ³ÛÉ ·ÇïáõÃÛáõÝÝ»ñÇ Ý»ñϳ۳óáõóÇãÝ»ñÇ, Ýñ³Ýù áõÝ»Ý ÖßÙ³ñï³óÇáõÃÛáõÝÁ ѳëï³ï»Éáõ ³å³Ñáí ÙÇçáó` ¹³ ¿ ³å³óáõóáõÙÁ:

15 γï³ñÛ³É Ãí»ñ äÛáõñ³·áñ³ëÝ»ñÁ ½µ³ÕíáõÙ ¿ÇÝ Ï³ï³ñÛ³É Ãí»ñÇ Ñ³Ûïݳµ»ñٳٵ, áñáÝù ѳí³ë³ñ »Ý Çñ»Ýó µ³Å³Ý³ñÝ»ñÇ ·áõÙ³ñÇÝ, ûñÇÝ³Ï 6=1+2+3 ϳ٠28= : γï³ñÛ³É Ãí»ñÁ ùÇã »Ý `6-Á,28-Á,496-Á, 8128-Á

16 äÛáõó·áñÛ³Ý ºéÛ³ÏÝ»ñ ¸»é»õë ÐÇÝ ´³µ»ÉáÝáõÙ áõÕÕ³ÝÏÛáõÝ »é³ÝÏÛáõÝ Ï³éáõó»Éáõ ѳٳñ û·ï³·áñÍíáõÙ ¿ÇÝ 15-Çó ³í»ÉÇ »éÛ³ÏÝ»ñ, áñáÝù ѳí³ùÙ³Ý »Õ³Ý³Ïáí ¹Åí³ñ û ѳÛïݳµ»ñí³Í ÉÇÝ»ÇÝ:

17 Âí³ÛÇÝ áõÕÕÇ íñ³ áñï»±Õ »Ý Ï³Ý·Ý³Í ³Ûë ï³ñûñÇÝ³Ï Ãí»ñÁ 0 1 1

18 ²ÛÝ ³Ù»ÝÁ, ÇÝã Ýñ³ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ ѳÛïݳ·áñÍáõÙ ¿ÇÝ ·ÇïáõÃÛ³Ý Ù»ç, Ýñ³Ýù í»ñ³·ñáõÙ ¿ÇÝ Çñ»Ýó áõëáõóãÇÝ: ²Ûë ÑáõÛÝ ·ÇïݳϳÝÇ ÏÛ³ÝùÇ Ù³ëÇÝ Ñ³ÛïÝÇ ¿ ÙdzÛÝ,áñ ݳ ÍÝí»É ¿ ê³Ùáë ÏÕ½áõÙ ` Ùáï 2500 ï³ñÇ ³é³ç: Æñ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÇ` åÛáõó·áñ³Ï³ÝÝ»ñÇ Ñ»ï, ݳ ½µ³ÕíáõÙ ¿ñ ·ÇïáõÃÛ³Ùµ: ºñÏñÇ ·Ý¹³Ó»õáõÃÛ³Ý áõ Ýñ³ ÝÙ³Ý ³ÛÉ ³ß˳ñÑÝ»ñÇ ·áÛáõÃÛ³Ý Ù³ëÇÝ å³ïÏ»ñ³óáõÙÁ, »ñ³ÅßïáõÃÛ³Ý Ù»ç` ɳñÇ Ï³Ù ýÉ»Ûï³ÛÇ »ñϳñáõÃÛ³Ý áõ Ýñ³ ³ñÓ³Ï³Í ÑÝãÛáõÝÝ»ñÇ Ù»ç »Õ³Í ³éÝãáõÃÛáõÝÁ:

19 äÛáõó·áñ³ëÇÝ »Ý å³ïϳÝáõÙ Ñ»ï»õÛ³É ¦àëÏÛ³ ³ëáõÛÃÝ»ñÁ¦: ²ñ³ ³ÛÝ, ÇÝãÇ Ñ»ï»õ³Ýùáí ã»ë ½Õç³: ØÇ ³ñ³ ³ÛÝ »ñµ»ù, ÇÝã ã·Çï»: ØÇ ß³Ñ³·áñÍÇñ Ù³ñÙÇݹ, ųٳݳÏÇÝ Ýñ³Ý ѳó áõ çáõñ ïáõñ ¨ í³ñÅáõÃÛáõÝÝ»ñ áñáÝó ϳñÇùÁ ݳ áõÝ: ØÇ ÝëïÇñ µ³ñÓÇÝ / ³ÛëÇÝùÝ` ÙÇ µ³í³ñ³ñíÇñ Ó»éù µ»ñ³Íáí¹/: ØÇ ÏñÍ»ù Ó»ñ ëÇñïÁ / ³ÛëÇÝùÝ` ÙÇ ÁÝÏ»ù Ù³ÝñáõùÝ»ñÇ »ï»õÇó /...

20 äÛáõó·áñ³ëÁ ëï»ÕÍ»É ¿ í³ñÅáõÃÛáõÝÝ»ñÇ Ñ³Ù³ÉÇñ ÑÇßáÕáõÃÛ³Ý í³ñÅ»Éáõ ѳٳñ: Ø»½ ¿ ѳë»É ÙÇ³Ï ¨ ³Ù»Ý³å³ñ½ í³ñÅáõÃÛáõÝÁ: äÛáõó·áñ³ëÁ ³ñÃݳݳÉáí ³é³íáïÛ³Ý ³ÝÏáÕÝáõó ã¿ñ í»ñÏ»ÝáõÙ ÙÇÝã»õ ã¿ñ í»ñÑÇßáõÙ ³Ýó³Í ûñí³ Ï³ï³ñí³ÍÁ Ù³Ýñ³Ù³ëÝ, »Ã» Ý»ñáõÙ ¿ñ ųٳݳÏÁ ݳ˳Ýó³Í ûñÝ ¿É ¿ñ í»ñÑÇßáõÙ:

21 äÛáõó·áñ³ëǽÙáõÙ Ó»õ³íáñí»É »Ý »ñÏáõ ûõ»ñ` 1.²ëáõÙݳïÇÏáëÝ»ñ: 2.سûٳÃÇÏáëÝ»ñ: ²é³çÇÝÁ ½µ³ÕíáõÙ ¿ñ ¿ÃÇϳÛÇ »õ ù³Õ³ù³Ï³ÝáõÃÛ³Ý Ñ³ñó»ñáí: ºñÏñáñ¹Á Ãí³µ³ÝáõÃÛáõÝáí »õ »ñÏñ³ã³öáõÃÛáõÝáí, ë³Ï³ÛÝ ³ñÇëïáÏñ³ï ·³Õ³ö³ñ³ËáëáõÃÛáõÝÁ ËÇëï ѳϳ¹ñíáõÙ ¿ñ ³ÝïÇÏ ÅáÕáíñ¹³í³ñáõÃÛ³Ý ·³Õ³ö³ñ³ËáëáõÃÛ³ÝÁ, ³Û¹ å³ïÖ³éáí äÛáõó·áñ³ëÁ ÃáÕÝáõÙ ¿ ѳÛñ»ÝÇùÁ...

22 äÛáõó·áñ³ëÛ³Ý µÅßÏáõÃÛáõÝ Ø»Ýù å»ïù ¿ áãÝã³óÝ»Ýù Çñ»ñáõÙ ³ÛÝ ³Ù»ÝÁ, ÇÝãÁ áñ ³í»Éáñ¹ ¿ »õ ëñáí áõ Ïñ³Ïáí íï³ñ»Ýù Ù»ñ Ù³ñÙÇÝÝ»ñÇó µáÉáñ ÑÇí³Ý¹áõÃÛáõÝÝ»ñÁ,Ñá·áõó` ³Ýù³Õ³ù³ í³ñáõÃÛáõÝÁ, öáñÇó` ß³ï³Ï»ñáõÃÛáõÝÁ, ù³Õ³ùÝ»ñÇó` ËéáíáõÃÛ³Ý Ïáã»ñÁ ÇëÏ ÁÝï³ÝÇùÝ»ñÇó` í»Ö»ñÁ : äÛáõó·áñ³ëÛ³Ý µÅßÏáõÃÛáõÝÁ å³Ñ³ÝçáõÙ ¿ñ ݳ»õ, áñ µ³ñϳó³Í íÇÖ³ÏáõÙ Ù³ñ¹ ãÁݹáõÝÇ áã ÙÇ áñáßáõÙ »õ ãϳï³ñÇ áã ÙÇ ·áñÍáÕáõÃÛáõÝ:

23 äÛáõó·áñ³ëÁ »õ Ýñ³ ³ß³Ï»ñïÝ»ñÁ ³é³çÇÝÁ ѳëϳó³Ý, áñ ÑÝãÛáõÝÝ»ñÇ Ý»ñ¹³ßݳÏáõÃÛáõÝÁ ϳñ»ÉÇ ¿ ³ñï³Ñ³Ûï»É Ãí»ñÇ ÙÇçáóáí: ºÃ» ¹Çåã»Ýù Ó·í³Í ɳñÇÝ, ³å³ µ³ñ»ÑáõÝã Ó³ÛÝ ÏÉëíÇ: î³ñµ»ñ »ñϳñáõÃÛáõÝÝ»ñ áõÝ»óáÕ ï³ñµ»ñ ïáݳÛÝáõÃÛ³Ùµ Ó³ÛÝ»ñ »Ý ³ñÓ³ÏáõÙ: ºÃ» ÙÇ³Å³Ù³Ý³Ï ¹Çåã»Ýù ï³ñµ»ñ »ñϳñáõÃÛ³Ùµ ɳñ»ñÇ, ³å³ Ýñ³Ýó ѳٳï»Õ ÑÝãáõÙÁ ϳñáÕ ¿ ÉÇÝ»É µ³ñ»ÑáõÝã, ³ÛÝå»ë ¿É ³Ýµ³ñ»ÑáõÝã:

24 äÛáõó·áñÛ³Ý µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝÝ»ñÁ µ³Å³ÝíáõÙ ¿ÇÝ 3 Ù³ëÇ` ݳ˳å³ïñ³ëïáõÃÛáõÝ, ÇÝùݳٳùñáõÙ, ϳï³ñ»É³·áñÍáõÙ: äÛáõó·áñÛ³Ý àëÏ» µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝÝ»ñÁ å³ñáõݳÏáõÙ »Ý Çñ»Ýó Ù»ç äÛáõó·áñÛ³Ý ï»ëáõÃÛ³Ý ³ÛÝ Ï³ñ»íáñ³·áõÛÝ Ù³ëÁ, áñÁ Çñ ѳçáñ¹Ý»ñÝ ³Ý·³Ù ѳٳñáõÙ ¿ÇÝ, áñ ϳñáÕ ¿ µ³ó³Ñ³Ûï»É ³ÝѳëϳݳÉÇÝ: äÛáõó·áñÛ³Ý àëÏ» µ³Ý³ëï»ÕÍáõÃÛáõÝÝ»ñ

25 ПРИГОТОВЛЕНИЕ Должен бессмертным богам приносить ты законченную жертву; Веру свою сохранять; чтить память великих героев; Духам земным воздавать обычное им поклоненье.

26 ОЧИЩЕНИЕ Страсти свои побороть свыше дана тебе сила, Так обуздай же в себе мощным усилием воли Алчную жадность, и лень, похоть и гнев безрассудный. Равно один и при людях, бойся дурного поступка; Больше всего же стыдиться должен ты сам пред собою. Будь справедлив и в словах, и в поступках своих неизменно, Следуя в них непреклонно веленьям ума и закона; Помни, что рок неизбежный к смерти людей всех приводит,

27 ОЧИЩЕНИЕ Помни, что блага земные, как с легкостью людям даются, Так же легко исчезают. Что же касается горя, Данного людям Судьбою, - то должен его ты с терпеньем Кротким сносить, но при этом сколько возможно стараться Горечь его облегчать: ибо бессмертные боги Мудрых людей не повергнут свыше их силы страданью. Много путей существует для хода людских рассуждений; Много меж ними дурных, много и добрых, но прежде Нужно в них зорко вглядеться, чтоб выбрать из них настоящий.

28 ОЧИЩЕНИЕ Если же в мире возьмет верх заблужденье над правдо.Мудрый отходит и ждет воцарения истины снова. Слушай внимательно то, что тебе я скажу, и запомни: Да не смущают тебя поступки и мысли чужие; Да не побудят тебя к вредным словам и деяньям. Слушай советы людей, сам размышляй неустанно, Ибо безумный лишь может действовать без рассужденья; Делай лишь то, что потом в горе тебя не повергнет И не послужит тебе причиной раскаянья злого. За неизвестное дело ты не дерзай приниматься, Но научися ему; этим ты счастья достигнешь.

29 ОЧИЩЕНИЕ Но изнурять ты не должен тело свое, а стараться Пищи, питья, упражнений в меру давать ему, дабы Тело твое укрепилось, не зная излишеств и лени. В жизни своей соблюдай, сколько возможно, порядок, Роскошь во всем изгони, ибо она возбуждает Зависть людей неизбежно. Бойся скупым быть излишне, Бойся добро расточать, как те, что не знают работы; Делай лишь то, что тебя ни теперь, ни потом не погубит И потому обсуждай каждый свой шаг и поступок.

30 СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ Да не сомкнет тихий сон твои отягченные вежды, Раньше чем трижды не вспомнишь дневные свои ты поступки. Как беспристрастный судья их разбери, вопрошая: "Доброго что совершил я? Из должного что не исполнил?" Так проверяй по порядку все, что с утра и до ночи Сделал ты в день - и за все, что содеяно было дурного,

31 СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ Строго себя обличай, веселясь на добро и удачу. Пользуйся сим наставленьем; думай над ним непрестанно И постарайся к нему навсегда привязаться всем сердцем, Ибо советы мои тебя к совершенству приблизят. В этом клянусь тебе Тем, Кто вложил в нашу душу Тетраду,