ФЕСТИВАЛЬ КАК ТВОРЧЕСКАЯ ИНДУСТРИЯ (XV МЕЖДУНАРОДНЫЙ ФЕСТИВАЛЬ УЛИЧНЫХ ТЕАТРОВ) FESTIVAL AS A CREATIVE INDUSTRY (XV INTERNATIONAL STREET THEATRES FESTIVAL)
АДМИНИСТРИРОВАНИЕ ADMINISTRATION Международный фестиваль уличных театров может стать своеобразной ареной для создания новых культурных связей между городами – побратимами. International Street Theatres Festival may become a peculiar scene for the creation of the new cultural relationship with the twin-cities of Arkhangelsk.
БРЕНДИНГ BRENDING Учитывая потенциал Фестиваля уличных театров возможно создание бренда г. Архангельска как культурной столицы Поморского края. Possibility to create a brand of Arkhangelsk as a cultural capital of our region on the basis of International Street Theatres Festival
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ INFORMATION TECHNOLOGIES Выход Международного фестиваля уличных театров на новый информационный уровень New information level of the International Street Theatres Festival
ТВОРЧЕСКИЕ ИНДУСТРИИ CREATIVE INDUSTRIES Расширение творческого потенциала города в рамках Международного фестиваля уличных театров Enlargement of the creative potential of the city within the International Street Theatres Festival
ПАРТНЕРЫ PARTNERS Органы власти Архангельска и Архангельской области; Посольства стран участников фестиваля в РФ; СМИ; Фестиваль «Белые ночи»; ПГУ им. М. В. Ломоносова, АГТУ; Дом офицеров; Рекламные агентства Local authorities of Arkhangelsk and Arkhangelsk region; Embassies of the countries- participants of the Festival; Mass media; Festival The White nights; Pomorski University and Arkhangelsk Technical University; Theatre Officers House Advertising agencies