- Oh! What is it? - It is a … ??? a box. - A fox? - No, it isnt. It is a box. It is a present. - What is there? - Surprise ;-)))

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Работу создал учитель английского языка Рунгинской средней общеобразовательной школы Буинского муниципального района РТ Тимрякова Любовь Васильевна.
Advertisements

ANIMALS.Modal verb can Урок-путешествие английского языка во 2 классе Учитель английского языка МБОУ «Новопокровская ООШ» Кожевниковского района Томской.
Birds Animals and. CONTENTS: 1.Greet each other! What animals do you know? 2. What animals do you know? 3. What do we call them? 4. Make a Rhyme! 4. Make.
Animals Olga Ashurkova Belgorod State University Prezentacii.com.
At the Zoo Зарядка [D] - [D] - [D] [ T ] – [ T ] - [ T ]
Animals Карякина Елена Анатольевна МОУ СОШ 2 Волжск.
Hello, boys and girls! My name is Gnome. I am very old. I am from Great Britain. I live in the forest. I have no mother, no father, no brother and sister.
A HOUSE IN THE WOOD Here is a house in the wood A mouse is running through the wood He stops at the door, He knocks at the door.
Стихи для фонетической зарядки по английскому языку.
Учитель английского языка Мехмонова Марина Анатольевна.
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ПО ТЕМЕ THE ANIMALS I LIKE Учебник В.П. Кузовлева 4 класс Unit 2 Учитель английского языка Беркутова Н.А. МБОУ СОШ 9 г. Азов.
Wild and Domestic Animals. Domestic Animals Cat It is a domestic animal. Cat is little and fast. It likes fish and milk. Dog It is a domestic animal.
My toys -My name is Neznaika -What is your name? -Where are you from? - I am from Great Britain -Have you got many toys? -Yes, I have got many toys - Have.
«Добро пожаловать в новосибирский зоопарк» Выполнила: Оревкова Н.Ю., учитель английского языка МБОУ СОШ 63.
Презентация по теме «My Favourite Animals» Ученика 4 класса А Северодвинской прогимназии 1 Ермолина Леонида Учитель английского языка Назарочкина Татьяна.
Работа учителя МОУСОШ 9 ст. Тамань Темрюкского района Краснодарского края Пишкиной Инны Владимировны.
«Спасите, Злой Карабас-барабас наказал всех кукол и украл все цвета, поэтому наша страна осталась без цветов.»
Урок по УМК «Spotlight – 3» по теме: «Furry friends» (Пушистые друзья) Учитель: Сапрыкина Наталья Валентиновна, учитель английского языка, учитель I категории.
Animals. I think it is a (an)... Who is it? It is a BEAR! Who is it? It is a MONKEY!
Animals. Where do they live?. Answer the questions Who is the cleverest animal? a) dolphinb) monkeyc) hend) penguin Who is the biggest animal on the land?
Транксрипт:

- Oh! What is it? - It is a … ??? a box. - A fox? - No, it isnt. It is a box. It is a present. - What is there? - Surprise ;-)))

- Oh! They are kittens! Two little kittens! - Yes. Two little kittens in the red box. - Yes, it is. - Is it a good surprise? - Yes, it is a good surprise. - Is it a surprise?

- Hello! - Hello! What is your name? - My name is Musya. - Who are you? - Im a little kitten. - What can you do? - I can sing.Meow-meow-meow.

- Hello! - Hello! What is your name? - My name is Vaska. Im a little kitten. Im red and white. - What can you do? - I can run. And you? Can you run?

- Hello! We are Tim and Tom. We are kittens. We can play leap-frog. And you? Can you play leap-frog?

- Hello! Lets play leap-frog. - No.We like to play hide-and-seek. Lets play it. And you? Can you play hide- and-seek? Do you like it?

- What do you like to play? - I like to play … leap-frog tag hide-and-seek

I am an animal. I am gray. I am big. I have got big ears, little eyes and a very long nose. I like to swim and to play. I am from Africa. I am an animal. I am not big. I am brown and orange. I have got four legs, two ears and eyes. I have got a long tail. I like to play. I like milk.

Guess the animal. What animal is this? 123 dog bear monkey kitten wolf mouse

456 frog cow lion cat cock chicken

789 wolf sheep elephant dog horse donkey

goat horse frog bird donkey puppy

cat sheep dog kitten leopard puppy

bear tiger lion cat elephant leopard

Thank you!

Работа выполнена учителем английского языка ГОУ СОШ 268 Невского района города Санкт-Петербурга Махоренко Ольгой Викторовной Цель: создание иллюстративно-информационного пособия, используемого на уроке английского языка в начальной школе при изучении темы Животные. Задачи: поддержать интерес к изучению английского языка; тренировка лексики по теме; введение новой лексики; развитие навыков устной речи, чтения и аудирования; расширение кругозора учащихся; развитие познавательного интереса; развитие способностей к логическому мышлению, развитие догадки; развитие у учащихся внимания, веры в себя, в свои способности, чтобы дети раскованно, с удовольствием говорили на английском языке.