MILLIE 2-4 Федеральный учебный курс для начальной школы: общие принципы и подходы.

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
ОРГАНИЗАЦИЯ ВНЕУРОЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПЕРВОКЛАССНИКОВ английский язык.
Advertisements

Презентация к уроку «Специальный вопрос». What is your favourite holiday?
My toys -My name is Neznaika -What is your name? -Where are you from? - I am from Great Britain -Have you got many toys? -Yes, I have got many toys - Have.
We are going to the Olympic Games in London Ticket Town Country England London.
The 21-st of October. Hello! Nice to see you again!
Найди продолжение После окончания демонстрации изменения не сохранять! Хмеленок Николай Павлович Вопросительные предложения.
Name numerals from 11 to 100!
WRITING LETTERS AND CARDS TO FRIENDS. Как воспользоваться услугами почты Sunny isnt it? Let us go to the post-office. What a fun to get a letter.
СООТВЕТСТВИЕ НОВЫМ ГОСУДАРСТВЕННЫМ СТАНДАРТАМ ЦЕЛЬ ОБУЧЕНИЯ - развитие личности социальное, познавательное, коммуникативное ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД К ОБУЧЕНИЮ.
Where?
UNIT 1 COOL SCHOOL. WELCOME TO MILLIE - 3 A good rule Mind the clock And keep the rule: Always come In time at school.
LESSON 3 SEASONS AND WEATHER. Read the words: ColdNiceSunnyHotWarmSummerGreenCloudySpringAutumnWinterFineSnowyWhiteRainy [w] [k] [t] [ai] [s] [d] [n]
Lets Speak English!. What english-speaking countries do you know? We have some hints! (в нас є підказки!)
Сюжетно-ролевая игра на уроках иностранного языка как средство формирования навыков диалогической речи". Сюжетно-ролевая игра на уроках иностранного языка.
The project was done by Yekaterina Moiseyeva Form 7 a Baltai School My free time activities My free time activities.
Welcome, boys and girls!. My name is … Im … years old. I like… I dont like …
"At the zoo". long – short big – small thin – thick.
Lesson 2. How to say hello & goodbye ?. When we first meet someone whether it is a person we know or someone we are meeting for the first time, we will.
I Love School. Do You? Some people like school, others do not. But people of different ages always have something to say about school. Write five things.
Презентация к уроку «Школа» «Что мы делаем в школе?» UNIT 7 Английский язык, УМК«Английский с удовольствием»/Enjoy English, 4 класс М.З.Биболетова, О.А.Денисенко,
Транксрипт:

MILLIE 2-4 Федеральный учебный курс для начальной школы: общие принципы и подходы.

MILLIE - 2 Милли / Millie Учебник для 2 класса Unit 1 Hello! Unit 2 School bag Progress page Units 1-2 Unit 3 Do you like the circus? Unit 4 My pet Progress page Units 3-4 Unit 5 Merry Christmas! Unit 6 I love my family Progress page Units 5-6 Unit 7 Toyland Unit 8 Where's the mouse? Progress page Units 7-8 Unit 9 My lunchbox Unit 10 Granny's farm Progress page Units 9-10 Wordlist Write your name Answer key Progress pages Parents' page

MILLIE 3 Милли / Millie Учебник для 3 класса Милли / Millie Учебник для 3 класса Unit 1 Cool school Unit 1 Cool school Unit 2 Let have fun! Unit 2 Let have fun! Progress page Units 1-2 Progress page Units 1-2 Unit 3 Happy birthday! Unit 3 Happy birthday! Unit 4 My handy robot Unit 4 My handy robot Progress page Units 3-4 Progress page Units 3-4 Unit 5 The safari park Unit 5 The safari park Unit 6 You look fantastic! Unit 6 You look fantastic! Progress page Units 5-6 Progress page Units 5-6 Unit 7 The dragon party Unit 7 The dragon party Unit 8 Whats in the shopping bag? Unit 8 Whats in the shopping bag? Progress page Units 7-8 Progress page Units 7-8 Unit 9 Whatever the weather Unit 9 Whatever the weather Unit 10 Through the window Unit 10 Through the window Progress page Units 9-10 Progress page Units 9-10 Wordlist Wordlist Write your name Write your name Answer key Progress pages Answer key Progress pages Parents' page Parents' page

MILLIE - 4 Милли / Millie Учебник для 4 класса Милли / Millie Учебник для 4 класса Unit 1 Unit 1 Unit 2 In Millietown Unit 2 In Millietown Progress page Units 1-2 Progress page Units 1-2 Unit 3 It's a festival! Unit 3 It's a festival! Unit 4 In the castle Unit 4 In the castle Progress page Units 3-4 Progress page Units 3-4 Unit 5 With a little help from my friends Unit 5 With a little help from my friends Unit 6 We are the champions! Unit 6 We are the champions! Progress page Units 5-6 Progress page Units 5-6 Unit 7 Dinosauria Unit 7 Dinosauria Unit 8 Once upon a time... Unit 8 Once upon a time... Progress page Units 7-8 Progress page Units 7-8 Unit 9 My travelogue Unit 9 My travelogue Unit 10 Until we meet again! Unit 10 Until we meet again! Progress page Units 9-10 Progress page Units 9-10 Information gap activities Information gap activities Wordlist Wordlist Answer key Progress pages Answer key Progress pages Parents' page Parents' page

MILLIE 2-4 Games

MILLIE 2-4 Surveys

MILLIE 2-4 Crafts

MILLIE 2-4 Patterns of interaction

MILLIE 2-4 Success oriented

MILLIE Unit aims

MILLIE Lesson plans

MILLIE Sample language

MILLIE 2-4 PHM

MILLIE Picture and Word Cards

MILLIE Glossary

MILLIE Classroom language

MILLIE Parents Page

MILLIE Vocabulary List

MILLIE Language for Active Use

MILLIE: принципы и подходы Учитываются возрастные и психологические особенности ребенка: Учитываются возрастные и психологические особенности ребенка: интересные темы интересные темы обучение через игру обучение через игру частая смена видов деятельности частая смена видов деятельности мультисенсорный подход мультисенсорный подход

MILLIE: принципы и подходы Осуществляется когнитивное развитие ребенка: Осуществляется когнитивное развитие ребенка: развитие логики и мышления развитие логики и мышления формирование исследовательских умений формирование исследовательских умений развитие навыка рефлексии развитие навыка рефлексии развитие навыка самостоятельной работы развитие навыка самостоятельной работы формирование уважения и доброжелательного отношения к разным культурам формирование уважения и доброжелательного отношения к разным культурам

MILLIE: принципы и подходы Введение языка через широкий функциональный контекст: Введение языка через широкий функциональный контекст: чанты, песни, стихотворения чанты, песни, стихотворения диалоги, истории диалоги, истории игровые ситуации в классе игровые ситуации в классе сюжетные картинки сюжетные картинки

MILLIE: принципы и подходы Деятельностный подход: Деятельностный подход: истории, построенные на действии истории, построенные на действии элементы ручного труда элементы ручного труда игры игры