Алгебра-9 Блиц- соаллар 1 - соал : Градуслиқ /радианлиқ/ өлчәмдә берилгән булуңни радианлиқ / градуслиқ / өлчәмгә қандақ алмаштуришқа болиду?

Презентация:



Advertisements
Похожие презентации
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру Алгебра-9.
Advertisements

ааааааваааааааааааааааааваааааа ааааааааааааааааааааааааааааааа аааааааааааа.
В x ° А 6 С В x β a α А b С B c a x b А C B 13 x 15 D 14 A C A x ° B C A x α β C D m B
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Ауызша сұрақтар ІІІ.Топтық жұмыс. ІV. Оқулықпен жұмыс. V.Тест тапсырмалары. VІ.Үйге тапсырма. VІІ. Қорытынды.
Тригонометричні функції числового аргументу 10 клас.
Збери слово Вивчені букви – а,у,о,и,і,м,н,в,л,с,к,п,р,т Частина перша Автор. Головач Маргарита.
функція y = x2 та її графік
Синус, косинус, тангенс и котангенс угла Алгебра 9 класс.
Сабақтың тақырыбы : Пәні: Алгебра Сыныбы: 9 Пән мұғалімі: Нургалиева Ж.
Презентация к уроку алгебры (9 класс) по теме: Синус, косинус, тангенс и котангенс угла. Задачи по теме.9 класс.
А р а б с ь к і н о ч і (* П р е з е н т а ц і ю в и к о н а л а К а з а к о в а А. С. У ч е н и ц я 11 – А к л а с у.
Мазм ұ ны Санды ше ң бер Санды ше ң бер Б ұ рышты ң синусы ж ә не косинусы Б ұ рышты ң синусы ж ә не косинусы.
м о н і т о Р с и с т Е м н и й Д и с к и к л а в і А т у р а п р о п у с К п р и н Т е р к О м п ю т е р п Р а в и л а.
График функции у = f(x)у х хохо α хохо у х 1 х1х1 х1х1 х2х2 х2х2 График производной функции у = f (x) Касательная у = кх + b α = 45°; К = tg 45° = 1;
Бибиков Д.Н. α. Бибиков Д.Н. y Х y Х.
Конкурс- гра У дивосвіті казок Підготувала Тузніченко В.І класи.
Тригонометрические функции произвольного угла. Подготовка к контрольной работе.
Алгебра 11 класс ТРИГОНОМЕТРИЯ ТРИГОНОМЕТРИЯ. sin x = a/c cos x = b/c tg x = a/b=sinx/cos x ctg x = b/a = cos x/sin x sin ( - ) = sin sin ( /2 - ) = cos.
5)Чему равен sin(arcsin a), cos(arccos a), tg(arctg), ctg(arcctg) a)? (Какие значения принимает а? sin (arcsin a)=a, cos(arccos a), a[-1;1] tg(arctg a)=a,
Керівник м/о : Щерба А. А., вчитель фізики Члени м/о: Шумакова Н.П., вчитель математики Єременко Л. В., вчитель інформатики Гаража І. В., вчитель біології,
Транксрипт:

Алгебра-9

Блиц- соаллар 1 - соал : Градуслиқ /радианлиқ/ өлчәмдә берилгән булуңни радианлиқ / градуслиқ / өлчәмгә қандақ алмаштуришқа болиду?

В чекитиниң ординатасиниң абсциссиға болған нисбитини атайду В чекитиниң ординатасиниң радиусқа болған нисбитини атайду В чекитиниң абсциссиниң ординатағаболған нисбитини атайду В чекитиниң абсциссиниң радиусқа болған нисбитини атайду булуңиниң синуси дәп булуңиниң косинуси дәп булуңиниң тангенси дәп булуңиниң котангенси дәп 2 – тапшурма: Оң вә сол бөләкләрдә турған сөзләрдин ениқлима чиқидиған ейтип қошиңлар! у х В(х;у) О r А

3 - соал Тригонометриялик функцияләрниң бәлгүлирини ениқлаңлар Sin αcos αtg αctg α

4 - тапсырма булуңи қайсу чарәккә тәәлуқ екәнлигини стрелка арқилиқ қошуп көрситиңлар І чарәк ІІ чарәк ІІІ чарәк ІV чарәк Sin >0, cos >0 Sin >0, tg >0 Sin <0, cos <0 Ctg >0, sin <0 Cos <0, tg <0

5 – сұрақ Қандақ тригонометриялиқ функцияләрни жүп вә тағ функцияләр дәп атаймиз? Sin α cos α tg α ctg α

Асасий тригонометриялиқ тәңму- тәңликләрни давамлаштуриңлар : 6 - тапсырма

1 Ипадини аддийлаштуриңлар:

2

, бу йәрдә болса, f(x)- тепиңлар 3

4 Ипадини аддийлаштуриңлар:

, болса мәнасини тепиңлар 5

α

булуң қайсу чарәккә тәәлуқ А) I B)II C)III D)IV 2. Cos 60 0 –ң мәнасини тепиңларА) B) C) D) 3. Санларниң қайсуси нөлдин кичик А) sin150 0 B) cos C) sin 60 0 D)cos Әгәр болса, у чағда тепиңлар А) B) C)0 D)1 5. Ипадини аддийлаштур А) B)0 C) D) 2 - Қайтилашниң һажити йоқ барлиғини чүшәндим – кейинки дәристә мошу тапшурма бойичә есимға чүшәрсә екән -қийин, синипта йәнә охшаш һесап чиқарғум келиеу

Тест тапшурмисиниң жаваплири Жаваплар 1А 2А 3В 4А 5С

Өй тапшурмиси: 1. Теориялик материални қайтилаш 2. А 301 В 304 С 328