My
Pats pet is pink and Peters pet is purple
I ve got a rabbit. I ve got a rat. I ve got a guinea pig. I ve got a cat. What have you got? Ive got a lizard. Ive got a dog. Ive got a hamster. Ive got a frog. What have you got?
I have got … Have you got?
Have you got a little dog? No, no, no Ive got a big frog. Have you got a little cat? No, no, no Ive got a big rat Unit 4, Lesson 4, Exercise 2, Script A.mp Unit 4, Lesson 4, Exercise 2, Script A.mp3
Have you got a frog? No, I have got a…..
Have you got a rabbit? Yes,….
Have you got a mouse? No,….
got I have a rabbit. a rat you got Have? Have got a cat you? A dog I got have.
Lets play! 1. Разделиться на 2 группы 2. Учащимся одной группы раздать картинки с питомцами 3. Учащимся другой группы раздать карточки со словами- названиями питомцев 4. Играть парами. Ученик с карточкой задает вопрос Have you got a… 5. Если у второго ученика есть такой питомец на картинке, он отвечает Yes, I have got a….Если нет такой картинки он говорит Try again!
Чему я научился на уроке? Я умею
Оцени свои результаты! Я доволен своими результатами. Хорошо, но мог бы еще лучше. У меня не все сегодня получилось. Мне надо постараться и все получится!